وبلاگ مـــــــــــــــــــــــن

آرامش

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۸ ب.ظ

چندسالی است که می نویسم، بیشتر برای خودم
و اما چند صباحی ست که خسته ام ، چند صباحی ست که ننوشتم حتی برای خودم. تمام صفحاتم سفید است حتی صفحات مغزم. سفید که نه! خستگی سیاهش کرده
دلم پرواز می خواهد نه از جنس پر، از جنس پریدن از زمین دلگیرم
خدایا این روزها من نیز تشنه ام،  تشنه ی یک لیوان آرامش
خدایا روزه ی امروزم را مهمانت میشوم به سبک خودت پذیرایم باش!سیرم از غم،دلتنگی فقط تشنه ام تشنه آرامش با آرامشت سیرابم کن
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
مــــــــــن

نظرات  (۱۱)

در جلسه امتحان عشق من مانده ام

و یک برگه ی سفید!

یک دنیا حرف ناگفتنی

و یک بغل تنهایی و دلتنگی ...

درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود...!

در این سکوت بغض آلود قطره کوچکی هوس سرسره بازی میکند!

و برگه سفیدم عاشقانه قطره را در آغوش میکشد!

آری عشق نوشتنی نیست

در برگه ام کنار آن قطره

یک قلب میکشم

وقت تمام است

برگه ها بالا...
پاسخ:
ممنون زیبا بود
به نظرم نوشتن هم آرامش به دنبال داره...
پاسخ:
درسته منم با نوشتن  گاهی آروم میشمام نه همیشه
سوره مبارکه فتح، آیه4:
اوست که آرامش را در دل های مؤمنان نازل کرد، تا ایمانی بر ایمانشان بیفزاید. و سپاهیان آسمان و زمین فقط در سیطره مالکیّت و فرمانروایی خداست؛ و خدا همواره دانا و حکیم است.
پاسخ:

تا ایمانی بر ایمانشان بیفزاید....
ممنون

بهترین کارو میکنی با نوشتم

پاسخ:
ممنونم واقعا آرومم میکنه
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۷ خوسار سیتی .......

سلام وبلاگ خوبی دارید اول که وار شدم فکر کردم وبلاگ خودمه چون قالبش مثل قالب من

به من هم سری بزنی اگه دوست داشتید 

پاسخ:

حتما در اولین فرصت
حرفهای شما دقیقا حرفهای دل منه. زیاد این جملات رو تکرار میکنم. اینو گفتم که بگم تنها نیستی که این احساسات رو داری ...
گاهی عجیب دلم میگیرد...
هیچ چیزی تسکینش نمیدهد حتی خط خطی کاغذی که تمام دنیایم است.فقط سکوت میکنم و خیره میشوم به آینده. فقط آینده و زمان.
چون زمان بهترین مرهم دردهای کشنده است.
پاسخ:
معتقدم تنها زمان میتونه مشکلاتو حل کنه
نوشتن فقط میتونه آروم کنه
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۵ نفیسه شریفی
سلام
در خانه جدید منتظر دیدارتان هستم
پاسخ:
سلام
مبارک و خوش اومدی
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۹ مهدی حاجی زکی
درود برشما
لذت بردم
نوشتن وقتی از ته دل باشه به دل هم می شینه
امیدوارم موفق و پایدار باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۷ کامران میرمحمدی
خیلی عمیق و زیبا بود ولی من هیچوقت نمیذارم اینقدر دلتنگ بشم چون ارزش دنیارو اینقدر نمیدونم و فکر میکنم باید از لحظه لحظه دنیا لذت برد
پاسخ:
بله. اونم حرفیه اما دلتنگیم شیرینه

یه لیوان آرامش زیاد نیست

ذره که لیوان بخواد همین میشه دیگه آرامش از دست میره

دهه کرامت ، روز دختر و ولادت امام رضا مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی