وبلاگ مـــــــــــــــــــــــن

خانومه همسایه

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۷ ب.ظ

یه همسایه داریم که تازه دختر شوهر داده و امروز  اومده  بود خونمون، همش به تعریف و فیس و افاده

که فلان چیز و فیسار چیز و خریدم برا دخترم، من سنگ تموم گذاشتم، از شیر مرغ تا جون آدمیزاد براش گذاشتم و .... خلاصه، برنامه مخ خوردن من و مادرم

نمی دونم چی شد یه دفعه پریدم وسط حرفش و گفتم:

ای بابا خانومه ... سنگ تموم که به اینا نیست، سنگ تموم و میذارند رومون و میرند و الفاتحه

یه آن:

من :))

مامانم o.O

خانومه همسایمون :|


حالا به نظرتون خانومه همسایه بازم میاد خونمون!؟

بازم برا ما تعریف داره!؟

بازم برا دخترش سنگ تموم میذاره!؟


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۶
مــــــــــن

نظرات  (۲۵)

روز گار عجیبی ست...

تمام وجودمان را تجملات فرا گرفته و تمام آسایش و آرامش را خودمان با کارهایمان از خودمان صلب نموده ایم

همه شده است فیس وافاده ...

روزگار غریبی ست ...
پاسخ:
بله متاسفانه همه دارند به سمت تجملات میرند
من عزیز

من نه وا

این من عزیز یعنی شمای عزیز

سلام

خیر مقدم میگویم حضور سبزتان را در بین وبلاگهای خوانساری

موفق و پایدار باشید

عکسه گره وبدون خیلی بیشو

منژ ببرت مینه فکر و یاد خاطراتم کفتان ...
پاسخ:
ممنون

http://adeeppainscry.blogfa.com/

 

آدمایی ک فیس میان

بهتره ک نیان...

پاسخ:
والا
آخی بیچاره...
ولی خوب گفتیا!
عمرا اگه پیداش شه...
پاسخ:
خودمم دلم براش سوخت، ولی دیگه صبر نداشتم
salam mamnoon ke oomai..bazam biaaaaaaa
پاسخ:
ok
very good
پاسخ:
tnx
سلام لینک شدید 
باز هم به ما سر بزنید
پاسخ:
ممنون
چشم
بله باز هم میاد و تعریف می کنه منتها وقتی شما درو و برش نباشی
پاسخ:
بهتره همینطوری باشه
جالب بود خوشمان آمد
پاسخ:
ممنون
مال شما هم زیباست مرسی که اومدی!
پاسخ:
ممنون

جالب بود_خب گلم شمام از فضایلت میگفتی یارو کف میکرد ک بهتر بود!

وب جالبی داری ممنون از حضورت_یاعلی

پاسخ:
نه دیگه، اونطوری که منم می شدم مثل خودش
الان حداقل دیگه خانومه همسایه حرف اضافه نمیزنه
سلام عزیزم وب خیییلییی باحالی داری خوشحال شدم سرزدی بازم بیا.
پاسخ:
سلام
ممنون
چشم حتما
سلام

ولی فکر نمی‌کنی قسمتی از خواستگارها رو اینطوری پروندی!!!؟
:))
پاسخ:
اشکال نداره بجاش حرفم رو دلم نموند، افسرده بشم که بدتر بود
از این همسایه چیزی نصیبم نشه خیلی بهتره
و اما امیر تاکنون هرگز درد و دل نکرده بود...
حتما به وبلاگش سر بزنید فریاد عمیق درد مردی است از دنیا و مردمانش بریده و سوخته...
حتما برایش دعا کنید که امیدش به شماهاست...
و اگر مایل بودید لینکش کنید تا شمار دوستان دعاگویش از شمار نارفیقانش بالاتر رود
و تاجایی که توان دارید معرفیش کنید تا بقیه هم ببینند یاد گیرند، فراسوی ادراک را...

http://adeeppainscry.blogfa.com/
زونبسه همسایه!
بومه اژگوا تا هاگیرو بخچ پیرژ! ایزن باید بختت گزه گیره؟؟؟؟؟؟؟؟ :))
پاسخ:

ابی پیر ندارو
ویدر اونوخت هاماجی مجبوریدمین سنگ تموم بینمین

شرمنده خونساری بلد نیستم اگه ایراد داره ببخشید

سلام
مرسی بابت جک 

همیشه از این حرفا همیشه هست

این کاری که کردی اشتباه هست
باید سر کارش میزاشتید
پاسخ:
نه!! خیلیم بهش برنخورد
هزارماشاالله این خانومه همسایه بیشتر از اینا روش زیاده
لازمــــــــــــــش بود
درووووووووووووووود..
سلام خیلی باحال بود کلی خندیدم 
آپم بدو بیا بسر

پاسخ:
ممنون
چی بگم والا
پاسخ:
هیچی
منم که جواب دادم برا هفت پشتم کافی بود
با این خفن جوابی که تو دادی ، عمرا دیگه پشت سرشو نگاه کنه ...
پاسخ:
نه والا هنوزم که میاد
اما انصافا دیگه از جهاز و ... حرفی نزده
بیچاره زن بنده خدا رو له کردی بعد تازه میگی دوبارهمیاد ؟؟؟

خدایی براش سنگ تموم گذاشتیاااااااااااااااا
پاسخ:
والا بازم که میاد
نترس این جور آدما سرخودشون نمیذارند

سنگ تموم و خوب اومدیا
فدای سرت که بلد نیستی

منم بلد نیستم باید تمرین کنیم  واجبمون هست
پاسخ:
دوست دارم یاد بگیرم ولی تاحالا پیش نیومده
کاش فرهنگ صحبت به گویش خوانساری از یادمون نره
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۹ ستاره های آسمان
والا چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اعیاد شعبانییه مبارک.........
پاسخ:
هیچی
ممنون بر شماهم مبارک
اگه نشستید این همسادتون بیاد بعدش شما بیایید آپ کنید
خیالتون جمع که اون بنده خدا دیگه اون وریا پیداش نمیشه
ولی ما منتظر مطالبتون هستیم
پاسخ:


چرا همه فکر میکنند دیگه نمیاد!!!!!
والا هنوزم که خونه ما پیداش میشه :)

چشم حتما آپ میکنم

سلام
امان از دست این خانوم همسایه......
ما هم یکی رو داریم تو فامیل از اون قمپز در کنای حرفه ای بازم صد رحمت به خانوم همسایه
انقدر تعریف از جهاز و خلعتی و........... که هممون و بیچاره کرده تازه عکس و فیلم هم گرفته و به اکثریت نشون داده همش هم میگه واسه دخترم سنگ تموم گذاشتم فکر کنم با دادن ماشین ظرفشویی این فکرا به سرش خطور کرده چون بقیه وسایل و که همه پدر و مادرها بعنوان جهاز به دخترشون میدند
ولی بنظر من این افراد واسه بچشون سنگ تموم نمیذارند بیشتر واسه مردمه که بگند دیدی فلانی چقدر جهاز داده و اینجوری یه سری کمبوداشون و جبران میکنند
البته ناگفته نمونه که خودشو از چشم خیلیا انداخته:(
پاسخ:
بله بله بله :)) به گوش منم رسیده
باید با خانوم همسایه ما آشناشون کنیم اینا فقط به درد هم میخورند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی